Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Lisa - WaarBenJij.nu Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Lisa - WaarBenJij.nu

Dag 3 en 4

Blijf op de hoogte en volg Lisa

14 Juli 2015 | Laos, Vientiane

13/7 dag 3
Zondag lekker wezen eten en je bent hier voor €5,- klaar en dan hebben we echt nog wel duur gegeten voor Thaise begrippen. Daarna lekker geslapen en om 5.45 ging de wekker weer om een fietstocht to gaan maken door bangkok! Wat was dat gaaf! Van China town tot de westerse buurt van Bangkok. De huizen hier zijn vervallen en voor NL begrippen onleefbaar echt bizar! Tijdens deze fietstocht ook nog m'n trapper verloren waardoor ik ook de groep kwijt was maar uiteindelijk weer terug gevonden. Hierdoor heb ik wel de door de hele kleine steegjes enz gefiets. Tijdens deze tocht zijn we ook over een Thaise markt gefiets met allemaal vlees vis wat gewoon met 35 graden open en blood licht met allemaal vliegen echt vies. Ook zijn we op de flowermarket geweest. Dit is een hal met heel veel bloemen. Ook verkochten ze hier fruit en mochten we allerlei onbekend fruit proeven.
Aan het einde van de tocht hebben we een boottocht gemaakt over d'r rivieren in Bangkok.

Terug in het hotel zijn we met een groepje naar het paleis en de liggende budha wezen kijken waar ze ook andere verschillende tempels hadden!

Bangkok wat een dynamische en geweldige stad! Om half 9 zijn er vertrokken net de nachtterein naar Nong Khai. Ook weer een belevind. Eerst waren het stoelen die later omgezet zijn naar een bed! Niet super schoon want er lopen wat kakkerlakken over de grond bah. Maarja agh Thailand is Thailand!
Dikke kus weer!!

• 14 Juli 2015 - 12:59

Anneke:

leuk te lezen Lies je avonturen.
    met je douane Laos ook goed gegaan?

• 14 Juli 2015 - 13:18

Lisa :

Ja bij de douane alles goed gegaan en heb m'n visum! Xx

• 14 Juli 2015 - 19:05

Leonie:

Hey Lieverd, mooie verhalen heb je, zo te horen goed naar je zin. Gelukkig :) geniet er nog van en ben onwijs trots op je en benieuwd naar al je verhalen! Xxkus

• 14 Juli 2015 - 20:11

Carolien:

Hoi lieffie, meid je maakt weer wat mee. Hoorde van mama al van je paspoort, das gelukt, vliegtuig missen, ook goedgekomen en dan moet je nog beginnen, ha ha. Leuke manier dit om je te kunnen volgen! Vooral veel plezier maken, ben heel benieuwd hoe je Laos gaat ervaren. Bangkok is idd een belevenis, je snapt soms niet hoe ze zo kunnen leven, maar ze weten daar niet anders.
    Doe voorzichtig!! Xx