Dag 9 t/m 13 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lisa - WaarBenJij.nu Dag 9 t/m 13 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lisa - WaarBenJij.nu

Dag 9 t/m 13

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

23 Juli 2015 | Thailand, Chiang Mai

19/7 dag 9 en 20/7 dag 10

De twee dagen met de boot richting Thailand na dag 1 zijn we gestopt in Pak Beng om daar te overnachten. Pak Beng is een dorpje met 1 weg waar eigenlijk niks te beleven is. Het is echt een dorp voor een tussenstop. Dag 10 weer een dag op het water en daarna de grens over naar Thailand.
Was leuk hoor 2 dagen op een boot met prachtig uitzicht, zeker geen straf! Vandaag was paul jarig dat hebben we gevierd in de kroeg van een Belg. Morgen vertrekken we met de openbare bus naar Chiang Mai.

21/7 dag 11
Vandaag met de bus naar Chiang Mai. Wat een verschil met Laos. Thailand is veel meer ontwikkeld en moderner. In de middag aangekomen en lekker in de stad rondgelopen en tempels bekeken en s avonds naar de nightmarket. Dat viel alleen beetje tegen allemaal dezelfde dingen. We hebben die avond wel een enorme regenbui gehad.

22/7 dag 12
Vandaag naar de tempel op de berg geweest. Super mooi maar wat een toeristische attractie. Je kon bloemen kopen en die dan offeren. Als de stapel van bloemen beetje hoog was dan kwamen twee jongens de bloemen halen om ze vervolgens weer opnieuw te verkopen. Echt beetje schandalig. Om 15.30 moesten we weer terug zijn in het hotel van de nachtterein.

23/7 dag 13
Zo dat was een vroegertje. De trein kwam om 6 uur aan in Bangkok daarna lekker naar het hotel. Nu weer heerlijk 2 dagen doorbrengen in Bangkok om vervolgens naar de eilanden koh samui en koh Pangang te gaan, hier heb ik onwijs veel zin in!

• 23 Juli 2015 - 06:13

Carolien:

Hoi lieverd, volgens mij wordt het idd tijd voor jullie een paar dagen te relaxen op een eiland! Je maakt wat kilometers en wat doen jullie veel he! Lekker genieten dan en bedenken wat je allemaal al hebt meegemaakt!! Super gaaf hoor! Alleen de bootreis er naartoe is alweer leuk.
    Het gaat ook wel hard want je bent al bijna twee weken op de rit, ha ha.
    Wij hebben het hier ook heerlijk, maar doe bij lange na niet wat jij allemaal doet. Vlgs mij heb je het nog steeds super naar je zin!! Blijf genieten he!! Dikke kus van ons allemaalxxx

• 23 Juli 2015 - 06:47

Anneke:

Hi lieverd wat een ervaringen en belevenissen

• 23 Juli 2015 - 08:00

Anneke:

haha, weet niet wat er gebeurt is maar er is maar 1 regel doorgekomen.

.... en wat leuk om je verslag weer te lezen.
    Een enorme zak bagage neem je met je mee,ervaringen om nooit meer te vergeten.
    Heerlijk nu de eilanden, waar je enorm naar uit hebt gekeken.
    Ga lekker genieten van het moois om je heen en vooral relaxen!!
    De tijd gaat wel ontzettend snel, geniet er lekker van. Dikke knuffel XX

• 23 Juli 2015 - 17:40

Opa En Oma Wille:

Lieve Lisa,

wat maak jij veel mee wij zijn echt een beetje jaloers geniet maar lekker want je bent ongemerkt over de helft wat gaat de tijd hard. opa en oma genieten ook erg van de mooie fietstochten het is hier heerlijk weer, nou lieve meid doe voorzichtig en geniet van je vakantie. lieve groeten en een dikke knuffel
    opa en oma

• 24 Juli 2015 - 10:07

Teun Huisman:

Hoi Lisa, bedankt voor je leuke reisverslagen. Je maakt wel veel mee hoor. Prachtige ervaringen waaraan je later met plezier aan terugdenkt. De tijd vliegt voorbij zo. Geniet maar verder met volle teugen. Xxx