Plaats van bestemming - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisa - WaarBenJij.nu Plaats van bestemming - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisa - WaarBenJij.nu

Plaats van bestemming

Blijf op de hoogte en volg Lisa

12 Juli 2015 | Thailand, Bangkok

Zo eindelijk aangekomen op de plaats van bestemming!! Het was me wel weer wat hoor! De vlucht vanuit A'dam had 1 uur vertraging. Hierdoor kwamen we om 19.55 het de aankomst hal binnen om vervolgens snel over te kunnen stappen op de vlucht die om 20.05 zou vertrekken. Jammer maar helaas was dit niet een het geval en hadden we deze gemist. Grrr. Dan maar wachten tot 01.00 om vervolgens nog 9 uur + 5 uur tijdverschil toch aan te kunnen komen in Thailand. Tijdens het wachten op de luchthaven wel weer genoten van het gekke volk (buitenlanders) om me heen. Service in het vliegtuig is super. En het eten is ook echt wel lekker, vooral de Turkse groentenprutjes :) jaloers mam! Hihi

De groep is onwijs leuk en het is net of ik al deze mensen al langer ken terwijl ik sommige nog maar 1 dag ken. Gek eigenlijk! ;)

Nu lekker in het hotel en we gaan vanavond naar khaosan road, dat is de backpackers straat in Bangkok. Morgen gaan we om 7 uur sochtend een fietstocht doen door Bangkok en dat schijnt ook heel gaaf te zijn! Ben heel benieuwd! Dikke kus

• 12 Juli 2015 - 12:49

Bart:

Klinkt allemaal super meid! Lekker genieten van al het moois om je heen.
    Ben benieuwd naar de eerste foto"s

• 12 Juli 2015 - 12:55

Willemijn:

Wauw lies, wat een avontuur! geniet ervan en kijk uit naar je volgende update! X

• 12 Juli 2015 - 12:55

Anneke:

Fijn te lezen dat je goed bent aangekomen. uiteindelijk komt het altijd goed meid. Vermoeiende reis zat er wel in.
    Pomp je kuiten maar alvast op voor je fietsavontuur. Veel plezier en geniet XXX

• 12 Juli 2015 - 21:12

Heleen En Eric:

Fijn meissie dat je goed aangekomen bent!! Geniet van ieder moment. We kunnen niet wachten tot je volgende verslag! Liefs xx